
Slik har du alltid ansatte på lager!
Der timing og presisjon er nøkkelen til suksess, er en pålitelig og effektiv lagerbemanning avgjørende
Kvalifiserte kandidater,
lokal ekspertise
Hos mange bedrifter ligger løsningen i skreddersydde rekrutterings- og bemanningstjenester som møter de ulike behovene for arbeidskraft og kompetanse rundt om i landet.
– Oppfølging og ivaretakelse av både ansatte og kunder er viktigere enn noen gang, sier Espen Hem Jakobsen, konsernsjef i Jobzone-konsernet. Og da må vi møte de behovene som er der de er, lokalt, konkluderer han.
En som er kjent med de lokale behovene er Bjørn Bergene, daglig leder av Jobzone Larvik.
– Kundene trenger at vi som en lokal bemanningspartner kan trå til når det trengs, og har kompetansen næringslivet etterspør, tilgjengelig. Derfor har vi lokale kontorer over hele landet for å være nærme kundene og raskt kan dekke spesifikke behov, noe som sikrer kontinuerlig effektivitet og produktivitet. – Men det betinger at vi sitter i lokamarkedet for å kjenne tilbud og etterspørsel, avslutter Bjørn.
Positive erfaringer fra ansatte
– Jeg har jobbet hos denne kunden i en måned, sier Lasse med et smil, fortsatt rød i kinnene etter skiftet på fryselageret. – Det har gått veldig fint fra første dag.
– Jobbintervjuet med min kontaktperson i Jobzone, Bjørn, gikk effektivt og smertefritt, og jeg har ukentlig kontakt med ham. Enten sender jeg en melding, eller så ringer han meg.

Lasse - lagermedarbeider, Jobzone Larvik
Lasse - lagermedarbeider, Jobzone Larvik
Lasse - lagermedarbeider, Jobzone Larvik
Med over 30 lokalkontorer spredt over hele landet, har Jobzone en spesiell fordel når det gjelder å forstå lokale markedsforhold og behov.
Erfarne rekrutterere jobber tett med både kunder og medarbeidere for å sikre at vi finner de beste matchene for hver rolle.


JOBZONE
30+
kontorer
5.000
medarbeidere
13.000
oppdrag
Nøkkelen bak suksessen
Våre kunder skal aldri ha problemer med å ha nok ansatte og få pakkene ut i tide. Med Jobzones skreddersydde bemanningsløsninger, lokale ekspertise og raske respons, kan kundene opprettholde en jevn strøm av kvalifiserte medarbeidere som effektivt håndterer logistikken og sikrer fornøyde kunder hver dag. Noen ganger kan det ta litt lenger tid, men det er for å kvalitetssikre kandidatene før de går ut i jobb.
– Når vi gjør et grundig forarbeid kan kunden sette kandidaten rett ut i jobb, og det blir en effektiv gang i det, forteller Anita Gerø, Executive Partner i Jobzone Stor-Oslo.
– Terskelen blir også lavere til å ta kontakt tidlig om det oppstår utfordringer, sier Anita. Når man får et godt samarbeid, så blir det et ledd mindre for kunden, for de trenger ikke styre med intervjuer, finne rett kandidat og håndtere resten av prosessen. De stoler på oss – også etter kandidaten er på plass.

Grundig forarbeid: Anita Gerø, Executive Partner i Jobzone Stor-Oslo
Tilbakemeldinger går begge veier
- Det å få tilbakemeldinger fra både kandidater og kunder er helt vesentlig. Vi merker også at kandidatene setter pris på tett oppfølging og beskjeder.
– Man er bare en telefon unna, og man får satt seg i bilen og tatt en prat, raskt, ansikt til ansikt. Vi kjenner dem, og det er viktig for oss at de ikke føler seg som et kandidatnummer, alle blir sett og hørt, sier Anita.
– Det er nok mange i arbeidslivet som kan oppleve å ikke få tilstrekkelig tilbakemeldinger. Derfor er vi kontinuerlig ute etter informasjon og tilbakemeldinger slik at vi kan bistå med å integrere medarbeider og arbeidsplass fra dag en, avslutter Anita.

Kostnadsfri rådgivning
Jobber du med personal og ønsker økt innsikt i arbeidsmarkedet? Eller kanskje du har noen utfordringer som drar nytte av eksterne idéer?
Book en ekspertsamtale på 20 minutter her.
Har du ønsker for hva samtalen skal ta for seg? Beskriv kort i skjemaet så matcher vi deg med en av våre eksperter.
*begrenset antall plasser